Vraag, melding of suggestie

  • Heb je een melding voor de technische dienst? Gebruik dan ons smartloket om de melding aan te maken. Deze zal efficient doorstromen naar onze technische dienst.

    Geef je je rijksregisternummer op? Dan kan je je aanvraag ook volgen via Mijn Burgerprofiel.

  • Heb je een vraag voor ons? Dan kan je het contactformulier op de vervolgpagina invullen.

    Algemene aanvraagformulieren voor producten en diensten vind je in het E-loket. Vragen of meldingen door andere bevoegde organisaties verholpen:

    • Afvalophaling: bel Limburg.net op het gratis nummer 0800 90 720.
    • Problemen met woningkwaliteitleegstand of verwaarlozingmeldpunt wonen.
    • Vragen i.v.m. gas, elektriciteit of defecte straatverlichting meld je aan Fluvius.
    • Problemen i.v.m. waterleidingen en drinkwatervoorziening meld je bij De Watergroep.

     

  • Voor meldingen in verband met wegdek, signalisatie, infrastructuur, water, energie, ... kan je de Routechecker gebruiken en de locatie waar het probleem zich voordoet aanduiden.

    Tip: download de Routechecker-app en maak makkelijk meldingen vanaf je smartphone wanneer je een probleem tegenkomt. Bovendien kan je met de Routechecker app ook de mooiste wandelroutes, ruiterroutes, mountainbikeroutes in Hechtel-Eksel ontdekken. 

  • Heb je een wespennest in je huis of tuin? Contacteer dan brandweerzone Noord-Limburg - Post Leopoldsburg via 011 54 29 00 om deze te laten verwijderen of contacteer een professionele verdelger. Meer info via www.wespennest.vlaanderen/hechtel