Wedstrijd ik hoor er ook graag bij

21-02-2019

Elk jaar organiseert de Gehandicaptenadviesraad (GAR) de wedstrijd "Ik hoor er ook graag bij". Dit jaar ligt de focus op scholen en jeugdverenigingen.

• Zijn jullie een school of jeugdvereniging die gevestigd is in Hechtel-Eksel? Zijn jullie recentelijk aan de slag gegaan om jullie gebouwen meer open te stellen voor personen met een beperking? Of hebben jullie misschien bepaalde acties op poten gezet om te sensibiliseren over de moeilijkheden waar mensen met een beperking dagelijks mee geconfronteerd worden? Schrijf jullie dan in voor deze wedstrijd en vertel ons over jullie inspanningen! Ieder initiatief, hoe klein ook, draagt immers bij tot een betere toegankelijkheid voor personen met een beperking en dat willen wij graag stimuleren.

• Elke ingezonden actie zal beoordeeld worden door een jury. De drie beste inzendingen zullen beloond worden met een geldsom van respectievelijk €250, €100 en €50.

Logo ik hoor er ook graag bij