Vrijwilligers gezocht voor de houtsprokkel op zaterdag 1 juli 2017

14-06-2017

Doen jullie mee?

Sinds oktober 2016 trekken we samen met enkele enthousiaste vrijwilligers het bos in om hout te sprokkelen in de strijd tegen kinderarmoede.

Onder coördinatie van De Winning wordt er hout ingezameld dat is achtergebleven na natuurbeheerswerken. Dit hout wordt op maat gezaagd en achteraf aan 50 euro/m³ verkocht als brandhout. Met de opbrengst van deze verkoop worden de verschillende projecten van het actieplan rond kinderarmoede ondersteund.

Vrijwilligers gezocht!

Wil jij, je gezin, jouw sportclub, jouw jeugdvereniging, … samen met ons de handen uit de mouwen steken en zo mee de strijd aangaan tegen kinderarmoede!?  Laat het ons weten! Je mag vragen naar Arlette of Stefanie.

Zaterdag 1 juli 2017 gaan we nog eens aan de slag! Iedereen welkom aan het bosperceel langs de Eindhovensebaan (kruispunt met Kiefhoekstraat voorbij) om 9u.

Na enkele weken rust starten we vanaf september terug met nieuwe sprokkeldata!

Brandhout nodig?

Natuurlijk zijn we voor het verzamelde hout ook op zoek naar klanten.

Wil je brandhout aankopen aan een schappelijke prijs of wil je meer weten hierover, Laat het ons weten!

Steek samen met ons de handen uit de mouwen en laat zien dat kinderarmoede jouw koude kleren WEL raakt!

Contact: Arlette Cooninx - 011/89 12 12 of kinderarmoede@ocmwhechtel-eksel.be